Flag
polski

The Shopkeepers: Storefront Businesses and the Future of Retail - Właściciele Sklepów: Przedsiębiorstwa z witrynami i przyszłość handlu detalicznego

200,00 zł

Opis produktu

Opinie o produkcie

Atrybuty produktu

Dobre sklepy wciąż istnieją. W rzeczywistości ich liczba rośnie. Wyrastają teraz dobrze zaprojektowane sklepy specjalistyczne, inspirowane małymi producentami
i firmami typu „mom and pop” z przeszłości. Placówki te przeciwstawiają się e-commerce i anonimowym zakupom online dzięki wyjątkowym produktom, oryginalnemu projektowi wnętrz, nowatorskim koncepcjom, a przede wszystkim przyjaznej i kompetentnej obsłudze klienta.
The Shopkeepers odkrywają tę nową kulturę sklepową poprzez przykłady, takie jak fryzjerskie, wędzarnie ryb, krawcy a także sklepy specjalizujące się w artykułach papierniczych, sprzęcie, guzikach, wystroju domu lub ekspresach do kawy. Można je znaleźć na uboczu, jak również w sercach dużych miast
od Berlina po Bejrut. Z książki jasno wynika, że wszyscy kierują się pasją, jaką ich założyciele i prowadzący mają do swoich pomysłów i produktów biznesowych, czy to okularów vintage, tekstyliów z Indii czy Chin, książek specjalistycznych, mydeł, oliwy z oliwek czy ryb tropikalnych. Podczas gdy część sklepów opiera się
na innowacyjnych pomysłach, inne są reinterpretacjami tradycyjnych firm rodzinnych.
The Shopkeepers przedstawia również niektóre osobowości stojące za tymi ekscytującymi koncepcjami handlu detalicznego. Wielu prowadzi swoje sklepy od lat, ale dopiero teraz są rozpoznawani przez nowe pokolenie konsumentów. Z książki bije bystrość, uczciwość i wiedza - od szewców, którzy naprawdę rozumieją swoje rzemiosło, po ekspertów kulinarnych, którzy potrafią rozróżnić 200 rodzajów czekolady lub sera z zamkniętymi oczami.
Niektóre są tak interesującymi postaciami, że szansa na interakcję z nimi jest wystarczającym powodem , aby przyciągnąć potencjalnych klientów.
W sklepach prezentowanych w The Shopkeepers klient znów jest królem i może znaleźć osobiste, wysokiej jakości doświadczenie w handlu detalicznym, którego Internet po prostu nie może zapewnić. Książka przypomina nam wszystkim o wartości wyjątkowej obsługi i skrupulatnie dobranych produktów, które są
zbudowane z myślą o trwałości i na których można polegać. 

Wydawca: Gestalten Verlag
Język: Angielski
ISBN-13: 9783899555905
Ilość stron: 256
Waga: 1.70 kg
Wymiary: 25,2 x 31,0 x 2,7
Oprawa: Twarda
 

NOWA KOLEKCJA

    Visa
    Mastercard
    Mastercard
    Apple Pay
    Google Pay